Monday, June 2, 2008

Huvitav pettekas Kiievis



Jalutan päikesepaistelisel hommikul kell 10 mööda Kreschatikut (so Kiievi peatänav). Järsku hüüe: "Molodoi tselovek!". Vaatan ringi, minu poole jookseb üks vanem mees ja näitab mingit asja ja küsib, kas mina kaotasin selle. Vaatan lähemalt - tegu on dollaripakiga (silma järgi nii 10,000 USD väärtuses).
Halba aimates vastan eitavalt ja jalutan edasi.
Siis tormab kusagilt üks noorem tüüp ja kukub mind ja seda dollaripaki leidjat tänama - olevat tema raha ja ta on väga tänulik, et me selle leidsime. Täpsustan, et mina ei leidnud.
Siis ta lahkub ja on mõne hetke pärast jooksuga tagasi: ega me tema teist dollaripakki pole leidnud, tal olevat neid kaks olnud! Sel hetkel astub juurde erariides kolmas tegelane ja näitab dokumente ja ütleb, et on miilits. Miilits palub ette näidata dokumendid ja rahakotid. Mul pole kumbagi, sest olen lihtsalt korra hotellist välja jalutama tulnud. Kiirustan minekule, kuigi tüübid midagi hõiguvad.
Huvitav, mis trikk see ikkagi oli? Ise arvan, et kui ma oleks selle "leitud" dollaripaki enda omaks tunnistanud, siis oleks jamaks läinud.
Seega moraal: dollaripakid asja eest teist taga tänaval ei vedele. Nad on sinna pandud lollide püüdmiseks.

No comments: