Monday, June 9, 2008

American Express




Kindlasti olete märganud Annely Peebo ja Markko Märtiniga American Expressi reklaame?

Reklaamlause ütleb: "Mina hindan aega, sellepärast on minu kaart American Express"
See on ka esimene suurem kampaania, mis kannab Swedbanki märki.
Ma ei hakka siinkohal seda reklaami analüüsima, pigem kirjeldan enda kui potentsiaalse kliendi tundeid ja kogemusi.

Kuna ka mina hindan aega ja reisin palju, siis tunnen, et see kaart võiks olla midagi minu jaoks. American Expressi bränd tundub ka eksklusiivsem kui Visa või MasterCard.

Kuna reklaam annab mõista, et AmEx aitab kuidagi aega säästa, siis pöördungi selle küsimusega (seni veel) Hansapanga klienditoe poole.
Küsimus: "Kuidas aitab AmEx aega säästa, mille poolest on ta parem kui Visa?"
Vastus: "AmExil on palju lisasoodustusi. Personaalne teenindus. Muidu nagu krediitkaart ikka"
Küsimus 2: "Aga milline on AmExi seos aja hindamise või säästmisega?"
(nüüd on pikem paus) ja Vastus 2: "Lennujaamades on mugavam. Saab aega kinni panna..."
Minu edasised küsimused enam selgust juurde ei too, soovitatakse pöörduda AmExi klienditeenindusse.

Nüüd helistan siis AmExi klienditoe telefonil.
Sealt saan tunduvalt põhjalikuma selgituse. Selgub, et AmExi kaardiomanikud saavad klienditoe numbril broneerida hotelle ja lennupileteid ja see teenus on tasuta kui tasuda AmExi kaartiga. Samuti saab mitmetes hotellides soodustusi ja upgrade´e.

Aga nüüd tuleb konks: AmExi kaarti saavad ainult eraisikud. Firmadele seda ei vormistata.
Seega peate te ka ärireiside piletid ostma välja oma isikliku krediitkaardiga. Samuti ei kaasne selle teenusega kindlat reisikonsultanti.

Selle koha peal minu huvi ka lahtus. Kasutan ka edaspidi enda suurepärast reisikonsultanti GoTravelis.

Lõppu ka üks päris hea AmExi reklaam Robert DeNiroga: http://www.youtube.com/watch?v=HrzeP4TvzXc




1 comment:

Endrik Randoja said...

Aeg on tänapäeval kõva valuuta ja millal enne reklaamisõnum ja teenus/toode üheselt seotud on olnud! Vähemalt on Eesti reklaamiilm juurde saanud kaks taiest eepilise reklaami kategoorias, millest CNN, BBC jt sarnased kubisevad. Kaunid võttepaigad, huvitavad inimesed. IKKA VEEL on lahe olla reklaamitöötaja!