Taevas Ogilvy ja Vatson & Vatson tõid koju mitmeid auhindu.
Taevase SEB-le tehtud töö "Jahimehed" tunnistati koguni kogu festivali parimaks TV- reklaamiks. Kogu võitjate list on siin:
http://www.adfestival.com.ua/ru/news/view/72
Vatsonid said möödunud aastal Kiievis koguni Grand Prix, paar aastat varem oli Grand Prix vääriline Kontuur.
Seega: Eesti reklaamitegijate tase endises USSR ruumis on kõva. Seda enam, et paljud head Eesti tööd festivalil ei osalenudki. Oleks osalenud, oleks veelgi rohkem auhindu saanud.
Mis need auhinnad meile annavad: lisaks sellele, et need on loovhingedele tehtud töö eest tubliks tunnustuseks ja kinnitavad kliendile, et nende agentuur on tasemel, saaks neid trofeesid ka otse rahaks pöörata.
Kuidas? Eesti reklaamitegemise kunsti oleks täiesti reaalne endise USSR riikidesse eksportida. Esiotsa võiks avada filiaali kasvõi sealsamas Kiievis. Poolakad on juba kohal, tsehhid ka, inglastest ja ameeriklastest rääkimata. Kus on eestlased? Kui huvi on, siis võin teid õigete inimestega kokku viia.
Monday, June 2, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment