Suvel erinevates söögikohtades viibides häiris eriti kogu protsessi aeglus. Suvituspiirkondades käib ilusa ilmaga söögikohas päris palju rahvast ja seega peaks omanikel olema huvi võimalikult suur käive tekitada... Aga päris nii see ei ole.
Ma ei saa aru, miks peab iga pizzabaar püüdma kopeerida tipprestorani teenindustsüklit.
1. Istu lauda = oota menüüd
2. Menüü käes = oota ettekandjat
3. Oota sööki
4. Oota arvet
5. Oota raha tagasi
Ka restoranides võiks olla iseteenindus. Lähed saabudes kohe kassa juurde ja tellid ja maksad kohe. Kui võimalik, võtad joogid jms juba kaasa. Kui toit valmis saab, siis lähed tood ise ära.
Kogu "kelnerindusel" on mõte ainult siis, kui see annab mingit lisaväärtust (emotsiooni, mugavust, vms.). 99% suve-söögikohti võidaks kui nad oma ettekandjad lahti laseks, sest niikuinii nad midagi ei tea/oska ja viidavad asjatult aega
Tuesday, August 12, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment